Sommaren är officiellt över

Nja inte på riktigt såklart men på jobbet i alla fall! Idag har urologen flyttat ned till sig och den vanliga bemanningen har återetablerats på avdelningen. Som grädde på moset har vi under två veckors tid även reducerat ned antalet platser till 18 (normalt är det 24 men under sommaren har det varit 28). Som ni förstår kändes det som att komma till en helt annan värld när jag loggade in idag. Dagens undersköterska var gudomlig och jag fick hela två kramar under passets gång, teamwork när det är som bäst! Nu är det två pass kvar innan jag äntligen har bockat av mina 8 arbetsdagar i rad utan ledigt. På fredag tar avdelningen och hoppar på räkbåten för en liten kickoff, längtar!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0