Sov gott älskade Ronja

 
Älskade lilla gumman
Önskar så du vore här
Att jag fick hålla min panna mot din
känna din värme och mjuka päls mot min kind
 
Vår lilla flicka
Du var så speciell
Dina snälla ögon såg mer än någon annan
och gav oss den kärlek, glädje och värme vi behövde
Du fanns alltid vid vår sida
 
Jag önskar att du kunde finnas för alltid
Fastän tårarna rinner och hjärtat värker
vet jag att du är på en vacker plats, för du är värd det bästa
 -spring till pappa med din kärlek och värme!
 -spring på molnen i frihet, var lycklig, frisk och stark!
Lev lyckliga tillsammans i evig grönska och sommar
Du finns för alltid här i våra hjärtan
 
Vi älskar dig lilla underbara Ronja <3
Tack <3
 

Kommentarer
Postat av: mamma

Hjärtat mitt, så fina ord. Hon kommer alltid att vara med oss,,

2013-11-07 @ 21:39:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0