Äntligen helg

En lång vecka är över. Äntligen! Det har varit en kämpig vecka med mycket att göra och när det kändes som mest motigt kom en oväntad person och sa "Du har verkligen växt i din roll som sjuksköterska". Sånt värmer i hela kroppen och jag tycker kanske generellt att vi människor överlag är dåliga på att berömma och ge positiv energi till varandra. Det behövs för att vi ska orka! Tack och bock för denna veckas lärdomar, nu ska jag vila i helgen så att jag kan ladda upp för många fler nästa vecka! Trevlig helg =)


Kommentarer
Postat av: mamma

Härligt med ledighet,,härligt med människor som ser att man gör nåt bra och oxå säger det till en! Kul Johanna! Själv tvivlar jag inte en sekund på din roll, eller som Stor-Micke sa; "det är nåt speciellt med den ungen"! KRAM

2013-05-18 @ 14:32:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0