Gräsänka

Idag 09.10 lyfte min älskling mot soliga Kalifornien för att göra en insats som script supervisor! Jag är helt säker på att han kommer göra ett fantastiskt jobb och kommer ha galet roliga veckor även om det stundtals kommer vara mycket att göra. En härlig once-in-a-lifetime-utmaning helt enkelt! Själv kommer jag lunka kvar i Örebro, bo in mig, lära känna staden och komma in i min nya yrkesroll. Jag har alltså också en utmaning framför mig även om den inte alls är lika stor, glamourös eller solig ;) Nu hoppas jag tiden går fort & att Micke får den bästa möjliga tiden bland Starbucks & i parken!! Jag springer bredvid dig där älskling även om du inte ser mig. Peppar dig uppför den långa backen och sen buttar i dig i poolen efteråt. Sen övertalar jag dig att få sola en extra timme innan vi åker till mallet för att strosa runt och därefter handlar Twinkies på Albertsson's. Älskar dig bästa Micke och vi ses snart "en annan dag"!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0