Sista dagen VFU-12

Då var min praktik slut för den här terminen. Sista dagen bjöd på tre gastric bypass och jag fick blanda dropp och injektioner, sätta sond x 2 och journalföra. Trodde jag skulle gå under imorse när jag fick avdelningens äldsta dinosaurie till handledare men hon mjuknade under dagen och jag fick delta mer och mer i arbetet. När det var dags att gå hem fick jag till och med en kram, peppande ord och uppmuntran till att bli anestesissk! Kanske var det någonting i kakan som jag hade med? ;)


Kommentarer
Postat av: mamma

Bra Johanna, där ser du vilken utstrålning du har när du kan få en "hårding" att mjukna! Duktig du är. kram!

2012-11-22 @ 22:03:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0