Mardrömmar

De fyra senaste nätterna har jag haft riktigt läskiga mardrömmar (utom igår då Micke tog mardrömmen istället.) Inatt hade jag nog den värsta och vaknade vid 04:00 av att jag panikgrät. Då de andra drömmarna har handlat om att jag har blivit jagad av mördare och inbrottstjuvar handlade nattens dröm om Ronja. Jag var på operation när mamma ringde och berättade att Ronja var jättesjuk och att hon snart skulle komma in för att opereras. Jag pratade med operatören som beskrev ingreppet, bla skulle de ta bort hela käken, munnen & nosen, hela magen och delar av ryggen. Jag mötte upp mamma i entren som sa att Ronja satt kvar i bilen så länge. Plötsligt kommer Ronja springandes in på sjukhuset och hoppar upp i famnen på mig och är jätterädd. Jag ville inte lämna in henne eftersom jag visste vad som väntade! Där någonstans vaknade jag upp och var jätteledsen :( Nu har jag haft tillräckligt många mardrömmar för i år. Hädanefter vill jag bara drömma om ponnyhästar, rosa moln och glass!


Kommentarer
Postat av: mamma

Lilla gumman.. det är väl inte konstigt att allt du får se och uppleva på din praktik görs om i drömmen. Där blandas allt med dina känslor för de du älskar. Läs nåt rart eller roligt innan du somnar så blir det bättre, säger din mor, psykologen! Kram and sweet dreams!

2012-11-24 @ 22:04:33
Postat av: Johanna

Jaa jag tror nog det. Världens bästa psykolog ;) Kraaaaam <3

2012-12-10 @ 22:53:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0