Fortsättning på förra inlägget

Måste bara tilläga det faktum att dagens spellista på spotify under operation var hör och häpna inga lugna favoriter eller plingplong utan snarare ett riktigt fest-popperi! Om jag säger Gangnam Style så tror jag att listan inte behöver någon mer djupgående beskrivning. Operatorns kommentar på dagens insats var att jag tydligen hade bra känsla och som om inte det vore nog hade jag även en festlig utväxt där under mössan. Han tydliggjorde dock att det var säkert inget som behövde opereras bort utan tvärtom kanske hade en positiv effekt på hjärnans funktion. Kirurgihumorns ribba är därmed lagd... Tror jag ska göra en mer diskret frisyr imorgon ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0