Första snön

Nu blev jag osäker på om jag ljuger för er men jag vill gärna säga att första snön föll idag. Det kanske har seglat ner lite puder förut men då smält bort innan det ens landat. Så idag fick jag feeling och hämtade upp julpyntet från källaren. Stjärnor, stakar, mini-julgran, lyktor, kransar, ja till och med tomtar. Ska det va så ska det va! Imorgon ska jag köpa tre små såna där vita blommor och sätta i plåtburkarna med lite mossa. Blir nog bra :) Här kommer två bilder från köket och kontoret.


Kommentarer
Postat av: mammalena

Fiiint! Men lampan på fot släcker ni väl när stjärnan lyser..jätte gulligt i köket, det kommer att dofta riktig jul när blommorna slår ut! Kram

2012-11-30 @ 19:42:49
Postat av: Johanna

Ja men det blev så mörkt på kortet annars ;) Jag hoppas det! Amaryllisen sjunger på sista versen nu men hyacinterna har inte ens öppnat sig. Hoppas dom hinner blomma innan vi åker hem!

2012-12-10 @ 22:50:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0