Ambulansen dag 4

Idag har jag jobbat med ett gäng torrbollar. Eftersom de dessutom var rätt opedagogiska blev min taktik att iaktta och mest vara till praktisk hjälp. När jag ska göra saker på egen hand vill jag helst ha en handledare som ger feedback och stöttning. Dagen bjöd på tre utryckningar varav två prio 1, min önskning slog alltså in! En smärta efter fall, ett EP-anfall och en ev. Meningit till Astrid Lindgrens barnsjkh. Nu vet jag hur mycket ett litet gosse-lejon kan betyda för ett barn! Dagens illamåendestatus är fantastiskt bra med tanke på att jag suttit bakofram i rallyfart och samtidigt läst! Ni förstår inte vilket enormt framsteg det är för mig som inte ens vågar åka tekopparna på vårtivolit!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0