31 maj 2012

Eftersom jag är mitt i tentapluggeriet blir det inte så mycket uppdateringar här. Idag har jag tillbringat förmiddagen hos frisören. Var mentalt inställd på mörkt men hon tyckte att det passar bättre med ljust nu eftersom vi ska på semester i 2v och då skulle en toning bara se blaskig ut efter allt saltvatten. Dessutom tyckte hon vi skulle passa på med ljust eftersom jag redan hade en bra grundton för det. Så tanken om mörkt får vänta till hösten för nu är det ljust! End of story.
Annars har vi haft en riktig välbehövlig storstädning här hemma. Och som pricken över i, gick vi ut och plockade blommor i regnet. Liljekonvaljerna står på vardagsrumsbordet och syrenerna står på nattduksborden. Det ska vara mysigt i sovrummet också, eller hur :) Dessutom har vi övningskört idag, två gånger till och med. Dels på motorvägen, vänstersväng, rondell och dels parkering vid ICA. Känns jättebra och det ska vi göra till en vardagsgrej :)
Imorgon ska vi upp i ottan för vi ska hämta Les Americanos på Arlanda!! Och sedan ska vi spendera dagen tillsammans här i Norrtälje :)
*Godnatt*

Kommentarer
Postat av: mamma

ljust hår är fint så här på sommaren..känns bra när det är nystädat, och pricken över i:et är färska blommor! kan känna doften.. du är tuff du som kör Mickes stora fina bil, och han med..hahaha!men det är ju vardagskörningen som är viktig. kram ha de bkul med amerikanarna! hälsa

2012-06-01 @ 14:11:03
Postat av: Johanna

Hahaha mamma... jasså du tycker Micke är modig som kör med mig du ;D Tackar! Den känns faktiskt väldigt smidig och den är jättelätt att köra :)



Det har varit jättekul idag. Blir alltid lite rörd när jag ska ta emot någon på flygplatsen, det är så roligt!! Mindre kul med 5 plusgrader & regn...



*Puss & Kram*

2012-06-01 @ 19:43:56
URL: http://gandhis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback