1 juni 2012

Idag är det officiellt den första sommardagen år 2012. Men var är sommaren?? 6 grader och evighetsregn är inte ok! Däremot har dagen bjudit på en annan form av solsken. Tidigt imorse åkte vi till Arlanda för att hämta hem våra kära amerikanare! Kan inte låta bli att bli lite tagen av alla som väntar på sina nära och kära med spänning och längtan efter att inte ha setts på länge. Kommer ihåg när jag skulle hämta Micke efter bara två veckor i USA och jag höll på att avlida av nervositet! Min nacke skakade värre än en 7a på Richterskalan...
Resterande delen av dagen har vi uträttat ärenden, ätit lunch på Pelikan, fikat bärpaj och njutit i sällskapet av våra hemkomlingar :) Just nu sitter jag och får rysningar och tårar av Let's Dance finalen. Oh my god vilka talanger!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback