Nora Sofia Anna-Lie

Igår den 15 juli 2012 hölls det dop för lilla Nora Sofia Anna-Lie i Karlskoga kyrka. Jag fick äran att tillsammans med Noras morbror bli fadder!! Ett hedersuppdrag som jag är otroligt glad över och som jag ska göra allt för att uppfylla. Den goa tjejen är värd all kärlek & lycka i världen!! <3 Det var ett mycket fint och avslappnat dop där jag hällde vatten i dopfunden, T bärde korset och läste böner, Nora var på glatt humör och åt nästan upp sin dopklänning, prästen kom inte ihåg mitt namn och A & P bjöd på sina fantastiska musikaliska talanger med Handens Fem Fingrar & Nu har det landat en ängel (så otroligt duktiga!!). En sak som jag lärde mig under förberedelserna är dock; Lägg ALDRIG lock på en marsipantårta!! Här nedan är två bilder från dopet och två från mormors torp där vi var häromdagen.
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback