Längtar

Det är nog tur att vi bor så pass långt "hemifrån" som vi gör annars hade jag nog kramat och pussat så mycket på lilla underbara Nora att föräldrarna fått slänga ut mig! Nästa gång vi ses kanske hon har växt jättemycket... Tur att vi ska vara mycket hemma i sommar i alla fall. Vill att vi ska bli vänner! Sen måste jag ju lära henne hur man bäst gömmer sig i ett par stövlar och en kappa i hallen, hur man gömmer mammas handväska, hur man gör kullerbyttor och hur man adopterar granndottern till sin egna storasyster ;D

Kommentarer
Postat av: Amanda Rosende

sv: Nej synd att jag har 0 st nu haha!

Tack så mycket :) det är min naturliga färg

2012-02-22 @ 20:19:57
URL: http://amandarosende.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback