Fettisdagen

Idag startade dagen med regn och mörkgrå himmel men framåt lunch sprack orosmolnen upp och fram tittade...solen!! När jag väntade på bussen värmde den lite till och med, wow. Eftersom det var fettisdagen idag så tvingade mina arbetskamrater i mig en semla för att dom hade faktiskt beställt en extra till mig. Då kände jag att ett nej tack inte riktigt var på sin plats utan kämpade tappert med att få i mig halva iaf. Näst år Johanna -kom ihåg att du inte tycker om semlor!! Det är torrt, smakar ingenting och det enda som är grejen med hela bullen är ju mandelmassan i mitten. Däremot älskar jag semmeltårta -eftersom den har hälften så mycket bulle och innehåller massor av len vaniljkräm.
Nog om semlor. Patienterna verkade hålla sig hemma idag. Vilket resulterade i att jag fick världens tråkigaste praktikdag. Imorgon vankas astmamottagning, jippie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback