Måndag

Imorse satte jag på mig träningskläder och gav mig ut på en 5 km lång skogspromenad och Lommaren låg som en spegel. Terapi för själen! Därefter hoppade jag in i duschen, laddade maskinerna nere i tvättstugan och gick iväg för att äta lunch med M & M på Culinar :) Nu är det kaffe och plugg som gäller -hela dagen lång! Skönt att ha rört lite på kroppen i alla fall. Man blir lätt tokig när man sitter still så här mycket. Min rygg kommer snart inte gå att räta ut längre och då får jag gå som en dubbelvikt macka resten av livet.
Ett, två, plugga på!

Kommentarer
Postat av: camilla

är så härligt att rensa skallen med en promenad, så känner man sig duktig efteråt också :)

2012-04-23 @ 17:36:57
URL: http://sexzita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback