Årets första vitsippa!

Idag har jag och min kompanjon suttit i skolan nästan hela dagen och tvekat på vilket uppsatsspår vi ska hoppa på. Det blev en helomvändning kan man säga och nu verkar vi äntligen vara på god väg. Idag fick jag föresten 2 komplimanger om min hårfärg (vars utväxt nu är ca. 10cm!), oväntat och lite wierd med tanke på hur det ser ut men glad blev jag ändå! Efter en trött/sömnig busstur hem satte vi på oss träningskläder och begav oss ut i naturen. Det blev en sväng i Socitetsparken, Kärleksudden och Borgmästarholmen. Det sistnämnda var verkligen positivt överraskande! Det var vitsippor nästan överallt, fin utsikt över havet och gamla gärdsgårdar. Dit måste vi gå i sommar för att grilla och bada! Nu lagar vi currykycklingpaj och snart vankas ett avsnitt Game of Thrones!
Godkväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback