8 september 2011

Igår kväll såg vi nog årets sämsta film; Brides mades. Jag skulle lätt kunna ha bytt till Uppdrag granskning efter fem minuter. Så se den inte! Idag har det varit en dryg dag i skolan om hjärtsvikt och föreläsaren pratade så fort så att nästan jag fick hjärtsvikt på kuppen. Pennan glöd, minst sagt. Nu sitter jag och funderar på om jag ska orka med en marsch i spåret eller om jag ska krypa ner under en filt. Jag vet ju hur skönt det känns efteråt. Den känslan borde definitivt få mig att hoppa i springskorna!

Idag vill jag säga ett stort grattis till både svärfar Mats och min fina vän Elin! Hoppas ni har haft en riktigt mysig födelsedag :) Kramar till er*



Kommentarer
Postat av: Elin

Tack gulle! :D

2011-09-08 @ 22:40:18
URL: http://elinlonnfors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback