Tired

Jag förstår inte att inte ens en sjuksköterskeutbildning kan inse att fenomenet tenta är högst ohälsosamt. Stillasittande med böjda ben åt alla håll, tentasnacks, koffein, prestationsångest -> höga LDL-värden, hyperglykemi, minskad muskelenergiförbrukning, hypertoni, negativ stress -> ökad plaquebildning! Snälla lilla högskoleverket. Jag vill bli sjuksköterska men jag vill inte få Angina Pectoris eller hjärtinfarkt på köpet. Jag har sagt det förut och jag säger det igen. Man kan visa sina kunskaper på andra sätt än att sitta ner i en massa timmar för att försöka printa ner det på papyrus. Old school, minst sagt.
Åh vad jag vill ha tisdag eftermiddag!!!

Kommentarer
Postat av: Natalie

Åh jag är så sugen på att beställa hem dem och filten så de väntar på mig när jag kommer hem :)

2011-10-10 @ 21:19:56
URL: http://hakunamatata.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback