En vit lögn

Bara för att jag råkar har en pluggdag hemma och bara för att jag unnade mig att sitta kvar med nattlinnet i soffan framför mina tråkiga anteckningar så kommer det väl självklart inklampandes en meck-kille som ska kolla på sambandscentralen! (visste inte ens att vi hade en sådan...) Eftersom jag kände mig väldigt löjlig i nattlinne kl. 10.00 på förmiddagen så sa jag att jag var lite sjuk. Hahaha, man får dra en vit lögn i en sådan situation. Efter en kvart var han borta igen men seriöst, varför ska det alltid hända mig?! Tidigare gånger har jag precis duschat och endast haft badlakan på mig samt sjungit högt och glatt. Jaja, kommer man hem till mig vet man i alla fall aldrig vad man kan vänta sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback