30 oktober 2011

Det blev en lugn Halloween igår som vi istället passade på att tjuvstarta julen på med både Julmust, Saffransbullar och gröt med kanel & lingon. Vi åt lunch på stan, sprang spåret och lagade sedan en god middag hemma medan vi såg The Green Hornet som var mycket sämre än vad man kunde tro. Kommer ihåg när jag var liten och vi gjorde en pumpa som vi ställde på trappen. Det var Halloween på riktigt!!
Skönt att ha en timme extra idag, tycker dock känslan försvinner lite när alla klockor ställer om sig själva. Det känns ju så maktfullt och magiskt att själv få vrida tillbaka en hel timme, leka gud för en liten sekund.

Kommentarer
Postat av: mamma

håller med dej, gumman.den timmen vill jag ta tillbaka alldeles själv! HÄR VAR DOCK ALLA KLOCKOR OLIKA NÄR JAG STEG UPP.. hur kul är det? men jag sov länge.

2011-10-30 @ 11:05:45
Postat av: J O H A N N A

Eller hur!

Haha perfekt, då är det ju bara att välja vilken man vill gå efter ;) Skönt att du fick sova länge <3

2011-10-30 @ 12:25:06
URL: http://gandhis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback