23 höstar

Förlåt att jag är så dålig på att uppdatera men jag har varit mycket i skolan den senaste tiden. Tiden rullar på och man kommer hem sent. Dessutom fyllde jag år igår så jag kände att det fick bli en dag i nuet.
23 höstar -jag börjar bli gammal!! På morgonen fick jag en underbar skönsång av M och en underbar jacka!! När jag kom till skolan sjöng även tjejerna för mig (jaa alla runt omkring kollade...det var fruktansvärt haha!) och söta Fanny hade köpt vaniljhjärtan som vi kalasade på när blodsockret skönk på eftermiddagen och flummeriet startade ;) När jag kom hem hade M dukat fram banan & chokladkaka med vaniljglass, sedan åt vi Sushi nere på Mias och avslutade dagen med Captain America. Vilken födelsedag va! Jag är fortfarande mätt =)
TUSEN TACK FÖR ATT NI GJORDE MIN DAG <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback