Första PVK:n!

Igår på självaste 1:a advent kom den första snön!! Den försvann dock lika plötsligt som den kom men det var ändå stämningsfullt att se ett litet vitt puderlager på marken. På vissa ställen låg det kvar även nu i eftermiddag! Hoppas hoppas hoppas att det kommer mer! Idag på praktiken har jag tagit blodprov och satt min första PVK. Det blev lite blodigare än jag tänkt mig med det är ju alltid positivt med ett bra flöde, då vet vi att den funkar. Gjorde även lite pre.operativ vård, inskrivningar, omläggningar av op. sår och tog bort stygn. En mycket rolig dag med andra ord =)

Kommentarer
Postat av: Petra

Vad duktig du är, kul att få göra mycket på praktiken!Tänkte ha lite glöggmys hemma hos mig för dig och Malin om ni kommer hemåt något till jul...



Kramisar

2011-11-28 @ 20:13:20
Postat av: J O H A N N A

Jaa det är så roligt!! Tänk om jag kunde få göra praktik hos dig! Gud vad roligt det skulle va =))

Åh det vore jättemysigt! Jag är hemma nu i helgen och sedan 23 dec - 1 jan. Hade ju gärna haft längre jullov om jag säger så :( När åker du till NY??! =)

KRAM <3

2011-11-28 @ 21:01:56
URL: http://gandhis.blogg.se/
Postat av: Petra

Åker till New York på Torsdag:D! Ska bli såå spännande! Vad sägs om att ses någon gång i mellandagarna..?

Önskar er en riktigt God jul!

Kramar

2011-12-06 @ 20:47:23
Postat av: J O H A N N A

Ja det tycker jag vi ska göra! Vi hörs närmre :)

Ha det helt fantastiskt underbart i NY nu!!! Njut av all Starbucks och ladda kameran ;) Vill höra allt sen när du kommer tillbaka.

Puss & Kram & trevlig resa vännen <3

GOD JUL

2011-12-06 @ 22:26:54
URL: http://gandhis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback