Arg och besviken

Idag när jag väntade på bussen såg jag någonting som gjorde mig så jäkla arg!! En gravid kvinna i 40-års åldern stod och rökte tillsammans med en ung tjej, som jag fick för mig var hennes dotter. Ibland blir jag inte förvånad över att världen ser ut som den gör och att det händer fruktansvärda saker omkring oss när det finns personer som är så pantade!! Är man så egoistisk ska man inte ha barn. Jag tycker helt klart att det borde klassas som misshandel och att det därmed också vore straffbart. Ett foster har ju inte en chans att försvara sig, säga ifrån eller springa därifrån...
I dagens upplysta samhälle borde väl ingen fertil kvinna ha undgått att rökning under graviditet i värsta fall kan leda till att barnet dörJag blir så arg och besviken på människor som inte tar sitt ansvar, speciellt när man har ansvar för två!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback