Allmän Matematik -Check!

Har nog aldrig varit först med att gå ut från tentasalen förut. Räknade om tentan 3 gånger och sedan lämnade jag det åt ödet. Fick precis reda på att jag fick alla rätt och är därmed godkänd på den Allmäna Matematiken. Har nästan glömt hur roligt det är med matte när det rullar på. Även om dagens tenta inte var något avancerat så är det kul när man får "lösa" någonting. Precis som jag vill "lösa" människor från sjukdom. Typ same same ;)
Hemma låg min bok i klinisk kemi i brevlådan. Wiiee! Imorgon är det första dagen på praktiken (07.00-15.30). Ska bli jättekul men det känns lite jobbigt att jag är förkyld. Vill inte tvingas stanna hemma nu när vi äntligen har roliga saker på schemat! Vill ju såklart inte heller smitta någon som redan är sjuk...
Trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback