Californie blonde

Imorgon är det fredag och helgens skönaste dag! Har en kort förmiddag i skolan och sedan hoppas jag på att få bukt på mitt multifärgade hår. Frågan är om jag ska prova Californie blonde eller Ljusblond-guld? Hmm...
Idag har vi haft en mysig heldag med M&B i Marieberg och tur var väl det så vi slapp se den grå himlen som låg som ett lock över världen. Tur att vi förhoppningsvis får se solen på riktigt snart!! Hoppas hoppas, tror inget förrän jag känner planet lyfta från marken ;) Men om det blir verklighet så vore det helt obeskrivligt skönt...ni anar inte!!! Jag ska springa som en gesäll och gå i shorts även om det regnar. Tänk er att känna en varm vind -låter nästan taget ur en fantasybok.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0