Awake but still dreamin

Idag var Hanna trött. Hade ställt klockan på 8.00 men det kändes som mitt i natten. Istället fick jag tvinga mig upp klockan 10.00. Nu vaknar jag till framför datorn med mitt Starbuckskaffe! Känns otroligt lyxigt och underbart gott att få känna den aromen igen, gudomligt. Tack älskling! Du borde nog besöka Arlanda oftare hehe ;) Ska snart trycka in iPoden i öronen och sen dansa iväg (läs: plågsamt lunka iväg...) Det var längesen och efter helgens kalasande är det verkligen nödvändigt.
Jag är så otroligt sugen på sol, bad och vita stränder. Gärna lite ananas och melon. Söt luft med musik man aldrig hört förut. Det är så skönt att gå runt som ett troll en vecka. I ett par flipflop, bikini och en tunn klänning. Inget smink, bara solens röda kinder. Det var längesen jag hade den längtan. Ofta vill jag till platser man kan upptäcka, såsom Kenya, Asien, Madagaskar, Centralamerika... Men nu vill jag bara till en glödhet strand och ett varmt saltigt hav tillsammans med min bättre halva. Trycka på paus och bara njuta av det stilla nuet.
Vad längtar ni efter?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0