Santa Monica

Imorse gick jag och Micke till gymmet för att springa lite. 2,7 miles -när ska de inse att SI-systemet faktiskt är det enda system som är byggt på logik? Efter frukosten åkte vi till Santa Monica, första besöket där för min del. Jättefin stad och utsikten mot Malibu var obeskrivlig. Vad fin världen är! Dock var det väldigt många utslagna vilket alltid är jobbigt att se :( Vi var ute på piren där Route 66 slutar och där Bubba Gump Shrimp Company ligger och sedan gick vi på gågatorna inne i stan. Jag fick en underbart mysig och fin tröja av min goa man som jag kommer bo i till hösten!! Love you <3 Ikväll har vi spelat Monopol, grattis till segern Berit ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0