*P*I*P*

Idag startar Putte i Parken här i Karlskoga. Det kryllar av puttisar, för det mesta småtjejer men antar att killarna också gömmer sig här någonstans. Mina grannar tycks i alla fall ha fattat galoppen och spelar en salig blandning. Ärligt talat är jag extremt positiv till att det finns någonting i den här staden som faktiskt kan få människor att vilja komma hit, om så bara för några dagar. Men eftersom jag jobbar hela helgen tycker jag inte det blir värt att betala 745 kronor för en kväll så det får bli att lyssna på balkongen i vanlig ordning. Hör ändå ganska bra, speciellt på kvällen när allt annat brus, sus och dus lagt sig. Funderar på att kanske se The Ark's sista spelning på Gröna Lund i augusti. Då kan man spy i karusellen till tonerna av "One of us is gonna die young"...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback