Benihana

Idag har det varit en riktigt skön slappardag! Gick direkt från frukostbordet till poolen och där växte jag nästan fast i solsängen så nu är jag röd om nosen. Badade säkert 10 gånger, låg och flöt, tittade på den blå himlen och palmbladen som vajade i vinden och tänkte att jag ska försöka komma ihåg den här känslan i februari när slasken och mörkret tar all energi. Samla kraft, försöka hitta platser i hjärnan att lagra det. Svårigheten är att hitta det sen...i röran haha! Jaja, efter en Jambajuice och ceasarwrap tog jag mig en springtur på gymmet, 3 miles. Nu på kvällen har vi ätit på Benihana. Misosoppa, sallad, scampi, zucchini, lök, svamp, chicken fried rice, oxfile och grönt te -mumma :) Önskar det fanns i Sverige! Godnatt, nu kommer jag somna gott*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0