Elefanter

Är hemma efter ännu en trevlig helg i Stockholm! Det första jag gjorde när vi kom till hotellet igår var att se en skådespelare men jag kan varken komma på vad han heter eller vad han har varit med i för filmer haha :) Så störande när man inte kommer på ju! Vi åt i alla fall en mumsig lunch på T.G.I. Fridays med cappuccino & moccaglass till efterrätt med krossade Oreos och chokladsås. Gissa om jag blev mätt! Sedan strosade vi runt på stan, köpte present till födelsedagsbarnet och ett efterlängtat gaming-tangentbord till M. Tillbaka på hotellet tog vi ett riktigt varmt bad som brände skönt efter alla minusgrader. Att bada är så himla mysigt & avkopplande och jag saknar verkligen att ha ett badkar hemma! :(

Innan vi åkte till festen tog vi en cocktail och min New York Lady var nog den godaste jag någonsin smakat! På Sophiahemmet bjöds det på jättegod mat, vin, dessert, ost & kex, tårta & kaffe, 50-årsfiraren (som på riktigt ser ut att vara minst 10 år yngre) öppnade sina presenter och vid midnatt somnade jag som en klubbad säl på hotellrummet ;)



Idag fick vi två jättefina underlägg från Svenskt Tenn av mina fantastiska svärföräldrar =)
Jag som Älskar elefanter!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0