Like nobody's watching


 
Jaha här sitter jag och äter crunchy ur paketet (med händerna) och dricker banan/lime fil, också direkt ur paketet. Jag skulle nog inte ha packat ner alla bestick och skålar innan lunchtid inser jag nu. Det bästa med att äta med händerna är trots allt att jag kan "råka" få med mig alla yoghurtflakes ;) Har i alla fall gjort en grymt bra "städlista"Spotify. Tur att vi ska byta hus för nu vet alla grannar att jag sjunger som hej-kom-och-hjälp-mig. Men får man inte sjunga blir det ju ingen bra städning, eller hur?!
 
Det här är sista gången jag bloggar från den här lägenheten.
Hej då Kasern 6! Jag kommer inte sakna dig.
 
 
 
 
 


Kommentarer
Postat av: Sofia - Vinn en ziperall på min blogg!

mums!

2011-08-18 @ 21:59:53
URL: http://smnmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback