US-open Surf

Det blev blåbär & mjölk till frukost idag, hur gott som helst :) Himlen är blå och jag hoppas att termometern kommer visa 20 snart...då är det ok att ha shorts! Läste precis en av mina favvo-bloggar och då stack det mig som en kniv i hjärtat. Hon hade varit på US-open i Huntington Beach, precis som jag var för 2 veckor sedan! När jag såg hennes fina bilder så ville jag så gärna vara där igen. Känna den heta sanden mellan tårna och halvsomna på en handduk till ljudet av vågorna och doften av hav... Köpa några fina armband och ta ett svalkande dopp i det blå. Oh jag älskar när håret blir sådär svinto-aktigt av allt salt så att det knappt går att kamma ur! Vilka härliga känslor jag fick tillbaks nu. Bra start på helgen!


Bilder tjuvade från Oracle Fox:







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback