Nyinflyttad!

Jag lever! Vi har bara hållit på att flytta hit alla grejer från Karlskoga och det tog verkligen tid. Jag är så himla glad över mamma & Thomas som ägnade hela helgen åt att hjälpa oss få ordning på allt för mycket prylar i en allt för liten lägenhet. Det var guld värt och nu känns det inte som att lägenheten är så liten längre. Det blev så himla mysigt och det känns som att vi kommer trivas kanonbra här! Min nya arbetshörna är favoritplatsen. Här sitter jag & Fanten och grunnar på det mesta. Idag är det mycket som ska ordnas inför skolstarten imorgon. Spännande! Måste rusa nu -springa spåret, köpa busskort, handla, tvättstuga, packa upp lite mer, fixa garderobsstänger osv.... Wish me luck ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback