Äntligen hemma!

Nu ligger jag hemma i soffan, lika ledlös som en pensionerad trasdocka, efter 24 timmars resande. Flygrutten LA- Washington DC- Köpenhamn- Arlanda var faktiskt väldigt bra jämfört med andra turer men det kommer krävas många timmars sömn för att få bort den här trötta kroppen. Det känns i alla fall bra att vara tillbaka i staden som alltid är sig lik. Även om det såklart är ett paradis att få njuta av solen mellan palmbladen, dricka juice och hoppa i plurret när som helst. Än så länge ligger dessa underbara stunder färskt i minnet och jag hoppas att jag har kvar den känslan långt in på hösten. Jag trivs verkligen bäst i värmen.
Tack för den här gången kära S&S! Ni lever verkligen mitt i energin, ta vara på den ;) Sen vill jag såklart tacka världens bästa svärföräldrar för att ni har sådana stora hjärtan och visar sådan gränslös kärlek. Otroliga! Slutligen tack till min stora kärlek för att du är den du är och för att jag får vara en del av ditt liv. Finns ingen som får mig att må så bra som du. Big love! Att min älskade mamma sedan har städat lägenheten, babysittat mina blommor, tagit in posten, handlat och jaa allt det som bara mammor kan, är så underbart som bara hon är. Älskar dig*


Status: 20 grader och grått så långt ögat når. Vad annars?..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback