10 augusti 2011

Godmorgon!
Gröten ligger i magen och morgonfrillan är värre än Ozzy Osbournes. Idag ska jag äta lunch med Erica på Strandkanten. Har redan bestämt att jag ska mumsa i mig en skaldjurssmörgås, godaste i stan! Idag känner jag mig lite tyngd över att sommaren är så jäkla kort. Vintern känns ju som hundra år! Tur att det är en mysig höst där emellan. Trots att det inte finns något som väger upp mot bikini, strålande sol, brunbrända ben och massor av energi så försöker jag väl ändå... 15 peppande själ till att välkomna hösten:


1. Tända doftljus och krypa ner under en filt i soffan
2. Jag fyller 23 och Micke 27
3. Mysiga kläder, skinnstövlar och mössa
4. Bo tillsammans!!
5. Äta kräftor och plocka svamp...mmm..
6. Lyssna på regnet som smattrar mot fönstren
7. Den nya skolan kanske är som i Harry Potter?
8. Vi kan mysa runt i Gamla Stan
9. Köpa julklappar
10. Inreda en ny lägenhet :)
11. Börja träna på Friskis & Svettis!
12. Bli ett med terränglöpspåret
13. Baka lussekatter & adventspynta
14. Längta till februari/mars ;)
15. Ha en massa praktik

"Come little leaves"
said the wind one day.
"Come to the meadows with me and play.
Put on your dresses of red and gold.
For summer is past
and the days grow cold.
-George Cooper

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback