Julmarknad

Välkommen!

Julmarknad & Loppis i vackra Rosendal på söndag den Andra Advent kl.14-18 i kvarterslokalen Rosen.
Loppisfynd, Barnkläder & Hantverk men även Nytillverkade Inredningsdetaljer i Shabby Chic-stil.
Det kommer finnas glögg & pepparkakor :)
Kom och få julstämning på en mysig julmarknad i litet format men med ett stort hjärta!

Rosen ligger i höjd med gamla Ceveds-parkeringen, en liten bit in på området Rosendal. Parkering sker lättast vid gamla Ceveds (nuvarande veterinären).

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Johanna!

Jag har nyss börjat följa din blogg och om jag förstått det rätt så pluggar du till sjuksköterska precis som jag själv gör. Jag inne på termin 2 och undrar nu vilken termin du läser samt på vilken skola?

Kram Elle

2010-12-01 @ 16:46:07
Postat av: J O H A N N A

ÅÅh vad glad jag blir! Du är varmt välkommen :D

Har du någon blogg jag kan följa?



Yes, jag läser min första termin nu i Karlstad! Bor i Karlskoga dock så jag är stammis på buss 500 :) Kul, var läser du?

Kram*

2010-12-01 @ 20:11:24
URL: http://gandhis.blogg.se/
Postat av: Sofia

Hej gulliga du! Va glad jag blir. Tack för reklamen, nu hoppas jag du har mååååånga hängivna bloggläsare som vill komma till rosendal med den stoooora plånboken ;-)

Ha en underbar dag! Kramar om*

2010-12-02 @ 10:49:37
Postat av: Anonym

Ok:) Jag pluggar på Högskolan Dalarna. Någon egen blogg har jag tyvärr inte.

Kram Elle

2010-12-02 @ 11:38:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0