Z z z...

Jag är såå trött!! Orkar inte läsa en sida till. Drömmen om tredje & sista utmaningen gick alltså i kras men är på god väg så de sista sidorna tillägnas 1 juni. Inte så tokigt ändå och jag är grymt nöjd med dagen :) Challenge-dagar borde man kanske fortsätta med!
Nu blir det en kort powernap och sedan mys på balkongen med tända ljus och några sidor till innan min älskade kommer hem.
Trevlig kväll!


Bjuder på en Greenday låt. Kommer lägga upp en varje dag tills konserten på lördag i Göteborg. Läängtar :)


Kommentarer
Postat av: anna

det där är ju nästan den bästa green day låten, jag hade också velat se dem men kör på att hänga utanför istllet om det är fint väder :)

2010-06-01 @ 09:22:28
URL: http://addspirit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0