Good morning

Sitter framför tv4-nyheterna med min gröt och funderar på hur jag ska kunna locka med mig Ronja på en promenad i regnet. Ser ut som att det kommer vara grått och blött hela dagen, perfekt för mig & teoriboken!
Det är ju Tisdag och löningsdag för många, jag får vänta till Torsdag, så jag tänkte bjuda på dagens frukostrecept :)

Rågflingegröt med Keso, Äpple & Kanel

Ingredienser:
1½ dl Rågflingor
2 msk Vetegroddar
1 krm kanel
2½ dl vatten
En stor klick Keso mini
Äppelmos eller äppelbitar
Mjölk
Tillredning:
Blanda rågflingor, vetegroddar, kanel och vatten i en skål. Värm i micron ca. 2 minuter till önskad konsistens. Enligt mig ska gröten vara riktigt fast. Klicka på Keso, äppelmos eller äppelbitar och häll till sist på mjölk. Mums :)

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Nu är outfit tävlingen igång igen! anmäl dig:)

2010-05-25 @ 09:51:25
URL: http://liborius.blogg.se/
Postat av: JESSICA JÖNSSON'

gud vad gott!

2010-05-25 @ 14:28:05
URL: http://jeessicajonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0