* * 17 mai * *

Vill börja med att säga GRATULERER MED BURSDAGEN NORGE! =) Hittade en väldigt tandvisande bild på Susanna och mig från 17 mai 2009. Då var man minsann nästan norsk medborgare, promotade Chiquita Minibananer, jobbade på ICA och pluggade till bartender. En liten bit av mitt hjerte är för alltid norskt tror jag ;)


Idag har jag jobbat 08-14.45. Passade då på att gå ner till sjön en stund med min favorit för att njuta av värmen. Nu ska jag städa och ikväll ska det flåsas några varv runt barkis. På återseende ;)

Kommentarer
Postat av: millie

Grattis eller vad man ska säga! haha =)

2010-05-17 @ 18:51:04
URL: http://milliea.blogg.se/
Postat av: elle

i år vinkade vi till kongen också ;D

2010-05-18 @ 21:30:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback