Getting ready

God morgon!
Det blev tyvärr inte mycket till bloggande igår för det gick i ett hela dagen. Benpasset gick dock inte riktigt som planerat men tydligen tog det där det skulle i alla fall. Träningsvärken smög sig på redan inatt när jag log och sov i en mjuk säng så jag vågar inte ens tänka på hur det kommer kännas ikväll. Tyvärr har jag en känsla av att det inte kommer bli så mycket till bloggande idag heller men jag lovar att göra mitt bästa på den fronten! ;)
Idag är mitt främsta mål att packa klart allting. Hatar att vara ute i sista sekund även om jag ändå alltid tycks hamna i den situationen. Oupsi! Med denna planering nedanför är det nog bäst om jag kickar igång denna torsdag. Punkt ett är ju en grymt bra början, eller huur?! ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0