The Womens Day

I förmiddags invigde jag springskorna för 2010 :) Gick faktiskt riktigt bra trots att det var första rundan och ganska kallt. Jag tror att jag har solen att tacka för krafterna! Nu ska jag försöka få lite ordning i lägenheten. Blir alltid någon form av konstruktivt kaos här när jag är iväg och jobbar hihi..! Så länge bjuder jag på ett superenkelt recept som vi åt till kvällsmat igår.

Ingredienser:
1 burk krossade tomater
1 paket bacon
Pasta
Salt
Vitlökspeppar
Basilika
Tillagning:
Koka upp vattnet till pastan (2 port.). Klipp baconen i bitar och stek knaprigt. Häll de krossade tomaterna i en kastrull. Krydda rikligt. Häll i baconbitarna och värm upp. När pastan är klar, slå av vattnet och häll i kastrullen med tomatsåsen. Blanda allt, servera med grönsallad. Enkelt och gott!

Kommentarer
Postat av: MODEINSPIRATION

Vad kul att du gillar den:)!

Lät som en riktigt god och smidig rätt, jag är inte mycket för att laga mat, men detta ska jag absolut testa!

2010-03-08 @ 14:49:31
URL: http://www.modeinspiration.com
Postat av: Jessica

yey us!

2010-03-08 @ 16:57:46
URL: http://ohsweetmother.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0