Time of your life

"Sjung om studentens lyckliga daaar" har jag gått runt på jobbet idag och nu sitter jag på balkongen för att kika på alla gallskrikande studenter som aldrig har sett så ljust på framtiden som under just denna dag. Det är molnigt och gråkallt men vad gör det när adrenalin- & endorfinivån är så hög att det kan klassas som doping!
Det enda jag tycker är konstigt är att de har musik på vagnarna nu för tiden. Det var allt bättre förr tycker jag när man fick sjunga a capella. Nej nu måste jag snart hoppa in i duschen och göra mig klar för Linnéas studentuppvaktning. Känner mig ungefär lika frsäch som Shrek -träsktrollet. Jag luktar illa, håret står bokstavligt talat åt alla håll och ögonen ser ut som förjästa svampar...suck* Det är ju fredag & studenten för bövelen! ;)


** Stort Grattis till alla Studenter!**


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0