Midsommar

Nyss hemkommen efter att ha firat midsommar med mina söta troll på jobbet. Vi åt jordgubbstårta och reste världens finaste majstång som vi dekorerade igår med björkris, pioner & lupiner. Nu ska jag duscha och byta om innan vi åker till mormors torp för att grilla och ikväll smäller det! Ska träffa mina goa tjejer och bara ha en flummigt roligt :) Jordgubbstårta och jordgubbsdricka är ju självklart ett måste! En blomsterkrans vore enligt traditionen inte fel men det hinner jag tyvärr inte fixa. Och lägga blommor under kudden, som Sara & jag gjorde när vi var små, behöver jag inte längre. Jag har hittat min prins!! <3
**Önskar er Alla en Ljuvlig Midsommar!**

Idag åkte mitt hjärta till USA = idag börjar min nedräkning: 16 days to go..buhu :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0