Fredagsmys

"Vrid, slicka och doppa!" Någon som känner igen det? Jag förundras över mitt egna beteende när jag först reagerar på att det är en konstig reklam och sedan, ändå, går till affären och lägger varan i min korg. Jag skulle nog hellre kalla mig hjärntvättad än säga att de har lyckats med sitt pr för den reklamen är INTE bra. Hursomhelst så måste jag ju ändå prova ;)

Jag vrider -kexet går sönder.

Jag slickar -det smakar inte så värst mycket.

Jag doppar -det smakar kaffe!

Trots detta mindre lyckade test så faller jag ändå för den starka chokladsmaken i kexet och jag tror jag har hittat "kakan" i uttrycket "Kaffe & Kaka". Perfect match! Nu är jag så mätt efter tacos, Oreos och yoghurtfrukter så jag måste gå ut med Ronja en sväng. Tur att man har en hund så man får röra lite på sig, även om det är fredagsmys!


Kommentarer
Postat av: adlah

ha det bra!

2010-06-19 @ 15:47:26
URL: http://adlahjbara.blogg.se/
Postat av: Ida

Något som är sjuuuukt gott att doppa i kaffe, säkerligen mycket godare än tråkiga oreos är Ballerina kladdkaka :)

2010-06-19 @ 23:46:27
URL: http://idabom.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0