Äpple / Kanel

Mummmmms :)


Kommentarer
Postat av: Ida

Meningen är väl egentligen att ingen ska fuska, men det måste ju finnas något väldigt bra/dåligt som händer om man vinner/förlorar för att man absolut ska vilja/inte vilja. Det är det vi inte kan komma på.



Barnen har vi redan löst. Eller nästan iaf. Jag har ett killnamn och ett tjejnamn. Har lyckats övertala Mikael på tjejnamnet så om det blir en tjej är det mitt beslut. Mitt killnamn är dock inte populärt så jag har lovat Mikael att han får bestämma det, om vi får en tjej först och jag får mitt tjejnamn dvs ;)



Fast det blir inte på många år som det blir aktuellt. :P

2010-06-11 @ 23:16:02
URL: http://idabom.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0