The cat

Inatt var Max busig. Jamade ett bra tag vid 01.00-snåret och jag har nu konstaterat att det inte beror på att han inte vet var han ska sova utan snarare att han vill ha min uppmärksamhet för lite bus. Men en trött Johanna som inte tycker om vassa klor är inte direkt pepp på att leka utan lägger Max i handfatet (där han spenderade i princip hela gårdagen). När jag vaknar på morgonen kommer Max ut från garderoben... Och inne på toaletten har han rullat av allt toapapper från rullen. Glatt och utan problem hoppar han tillbaka upp i handfatet, precis när jag ska borsta tänderna, lägger sig bekvämt på rygg och börjar slicka sina framtassar. Haha tur att han är så förbaskat söt och att det går lika bra att borsta tänderna i köket! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0