P i P

Klockan är bara barnet och ändå är det 20 grader ute och molnen på himlen är få -sjohoo! Om ni undrar vad jag håller på med så här dags en ledig dag så bakar jag världens mest onyttiga kladdkaka. Inte för att jag fått några konstiga morgon cravings utan mest för att kunna bjuda alla målare ute i stugan på något gott sen. Socker brukar alltid få det jobbiga att bli mindre jobbigt. Undra varför?! ;)
Jag dissar alltså Putte i år. Enda banden jag vill se är Neverstore, Teddybears & Hoffmaestro and Chraa. Men jag anser inte att de tillsammans är värda 1200kr så jag sparar hellre till en USA-biljett i vår. Har ju faktiskt köpt en ny säng i helgen också! Någon måtta får det ju vara på härligheterna ;) Jag går hellre på en mysig bio än glider runt på kullen i stövlar. Men jag hoppas att ni som går får en grym festival! Härligt att se så många okända ansikten i vår lilla stad.
Ha en bra dag :)

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag gör som du Johanna!

2010-07-28 @ 16:40:09
URL: http://elinlonnfors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0