Happiness

Vilken start, vilken dag, vilken glädje!! Tropikerna har belägrat norden och just denna varma dag skulle jag ju självklart bege mig ut för att springa. Bra planerat tänkte jag men utanför Skogskyrkogårdens kapell kom jag helt på andra tankar när jag mötte ett nygift par som åkte från kyrkan på en packmoped med bruden fram på flaket =) Kunde inte låta bli att le det bredaste leende jag har, hela min kropp fick gåshud och jag fick tårar i ögonen av den lycka som paret utstrålade! Till melodin av Weezer sprang sedan benen av sig själva, trots hettan, ända tills vänster vrist inte ville vara med längre. Men det spelade ingen roll. Dagen är räddad -av KÄRLEKEN & de 30 graderna i skuggan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0