Love is in the air

Superhärligt att få åka lite skidor igen! Blev Sälen, Hundfjället och Tandådalen istället för planerade Kläppen. Mina tår är dock inte sig själva ännu. 21 minusgrader satte visst sina spår och det känns som att de "sover" fortfarande. Hoppas de vaknar snart bara så att jag inte blir halvt retarded resten av livet.
En oväntad överraskning blev det också när jag fick krama goa Joanna som var i Sälen över nyår. Ett kärt återseende som snart måste göras om tillsammans med Helena också! Saknar våra små äventyr :)
Det blev en segstartad dag denna söndag. Vaknade kl.14 och hoppade inte in i duschen förrän vid 16 haha. Nu sitter jag i soffan med massa tända ljus och myser. Tänker på lyckliga Sandra och Stoffa som förlovade sig 1 januari 2010.
STORT GRATTIS till er sötnosar!! ;)
Nu vankas matlagning med min älskling <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0