Happy Birthday!!

Idag fyller min lilla älskling Ronja 9 år!! Grattis världens vackraste :)
Det känns som att hon har varit med hela mitt liv fast jag ändå var 12 när vi hämtade henne. Hon är ju egentligen inte en hund. Hon är min syster och jag är säker på att hon förstår allt vi säger. Ibland kan man se hur hon sitter och tjuvlyssnar eller blir generad om man säger något hon tycker är pinsamt. Just nu ligger hon och snarkar sött på fårpläden i soffan. Det ser varmt och mjukt ut. Har tyvärr inte blivit något kalas med tårta men en stor morot knaprade hon glatt i sig. Kanske blir det ett gott ben imorgon!
ÄLSKAR DIG RONJA!

Kommentarer
Postat av: Emma

haha nee jag vet inte riktigt, svårt att säga på rak arm.. man får ju typ testa sig fram :)

2010-01-13 @ 21:56:29
URL: http://emmbom.blogg.se/
Postat av: Elin

Naaw! Grattis Ronja! :D

2010-01-14 @ 16:51:27
URL: http://elinlonnfors.blogg.se/
Postat av: elle

grattis ronjis!

2010-01-15 @ 17:16:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0